Evli, mutlu, çocuksuz!

Sosyal medyada samimi gördüğüm isimleri takip etmeye ve izlenimlerimi yazmaya devam ediyorum. 


Her paylaşımını takip ettiğim, mutluluğu bulduğu kişiyle evlenmesini takdir ettiğim Duygusu Gülpınar’a gelen bir soru ve verilen cevap dikkatimi çekti. 


Malum geçen yıl Berk Pamuk ile dünyaevine girdi. Hatta bu evliliğin arkasında “bebek” olduğunu söyleyenler bile oldu. Giydiği gelinlikten hamilelik karnının belli olduğunu iddia edenleri saymıyorum bile 😅 Nitekim hamile olmadığını aylar içinde netleştirmiş olduk diye düşünüyorum.


Zaten her anını dobra ve sempatik bir şekilde paylaşan bir insan bu haberi niye saklasın ki?


Ama yinede her yeni evli çifte sorulan o soru kendisine sorulmaya devam ediliyor.


Birkaç gün önce sosyal medyasından gelen “bebek düşünüyor musunuz?”  sorusuna yüzü kızararak cevap veren Duygusu Gülpınar; “evet düşünüyoruz, olursa zaten saklamam biliyorsunuz” diye cevapladı. 


Muhtemelen ikinci ve hatta üçüncü çocuk için de bu baskılar olacaktır. 


Sanırım çocuksuz da evlilik olabileceğini henüz ülke olarak kabullenemiyoruz.


Paylaşımlarından gördüğüm kadarıyla; ev hanımı halleri, kocasıyla birbirlerine yaptıkları sürprizler, köpeğine olan sevgisi yeterli gelmiyor illa o bebek olacak. 


Bu arada kendisini takdir ediyorum. İçin de bir masterchef olduğu kesin. Mutfakta yeni şeyler yapmayı ve tariflerini paylaşmayı da seviyor. İtiraf etmeliyim ki, ona özenip mutfağa girmeye başladım 😊


Ayrıca, artık bir iş kadını olarak da görebiliriz kendisini. Seapink Health Hair Jelly kurucusu. Yani Türkiye’deki ilk ve tek yenilebilir jel gıda takviyesini çıkardı. 


Gördüğüm kadarıyla talep çok. Saçlarda mucize yarattığı konusunda iddialı Duygusu Gülpınar. Henüz denemedim biraz daha gözlem yapıp gelişmeleri aktaracağım 😉 

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Haber değeri ali ağaoğlunun eski sevgilisi olmak yaşlı ve evli adamlarla olmaktan başka ne var acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size göre haber değeri olması için kriter nedir acaba?

      Sil
  2. Ama yinede evliliği için mutluluklar dilerim sadece haber değeri yok onu anlamıyorum

    YanıtlaSil