Güçlü kadın sevmeyen erkeklerin sonu!

Daha önceki yazımda 'Allah herkese HAYIRLI BİR ESKİ KOCA versin' demiştim...

Ece Ronay’ın, yazmış olduğum yazıyı beni tebrik ederek ve hiç bir cümlemde yanlış olmadığını ekleyerek paylaşmasına sevindim.

Hiç bir tanışıklığımız yok...

Kendisini takip eden binlerce kişiden sadece biriyim.

Yazım aslında yıllardır onu takip edip iyi gözlem yaptığım sonucunu ortaya koyuyor.

Ama en önemlisi bir kadınım.

Ve eski bir kocanın neler yapabileceğini en iyi bilenlerden biriyim.

Maalesef erkekler güçlü kadın sevmiyorlar, kendilerine ihtiyacı olmayan bir kadın varsa karşılarında onun namusuna dil uzatmayı bile kendilerinde hak görebiliyorlar.

Çocuk varmış yokmuş hiç önemli değil.

Onlar babalığı lüks AVM'lere götürüp marka kıyafetler almaktan ibaret sanıyorlar.

Halbuki annelik öyle mi?...

Çocuklukları için susmak zorunda kalan milyonlarca kadın var...

Neden evliliklerin bitişi kötü olmak zorunda?

İşin kötüsü eğer çocuk varsa o eşten asla tam olarak boşanamıyor olmak.

Bugün Ece Ronay'ın güzellik merkezlerine haciz geldiğini öğrendik.

Ardından Ece Ronay kendi sosyal medyasından yaptığı paylaşımlarla biz takipçilerinin bilmediği çok daha fazla şeyler yaşadığını söyledi.

Akşamüstü ise eski koca Mehmet Bilir ile ilgili bir gelişme yaşandı.

Boşanmalarının üzerinden aylar geçmesine rağmen suların bir türlü durulmadığı Ece Ronay-Mehmer Bilir tartışmasında bir hapis cezası çıktı.

Ece Ronay'ı döven Mehmet Bilir, daha önce bu suçlamayı mahkemede inkar etmişti fakat mahkemeden bugün kötü bir haber geldi.

Ece Ronay'a şiddet uygulayan kişinin Mehmet Bilir olduğu kanıtlandı.

Mehmet Bilir 3 günlük tazyik hapis cezası aldı.

Evet az ama en azından 'ben istediğimi yaparım' algısından kurtulmasına sebep olur belki Mehmet Bilir'in.

TAZYİK HAPİS CEZASI NE? 

Tazyik hapsi kişinin kanundan kaynaklanan yükümlülüğünü yerine getirmemesi nedeniyle bir işi yapmaya veya yapmamaya veya bir şeyi vermeye mecbur bırakmak amaçlı uygulanan cezaevi yaptırımdır .Tazyik hapsi, para borcundan kaynaklı uygulanmaz.

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Kalbimiz seninle Ece Ronay inşallah kurtulursun hemen inşallah

    YanıtlaSil
  2. Allahım yardım et kızcagiza canim yanior

    YanıtlaSil
  3. Allah ile arasını iyi tutsunki bütün kötülükler bitsin Allah'a kulluk görevlerini yerine getirsin Tevbe etsin . ECEYE NASİHATİM

    YanıtlaSil
  4. Mehmet sürekli paradan vuruyo kızı ben ona şunu aldım bunu aldım kartlarım ondaydı vs. Bende evliyim eşimin kartları bende benimkiler onda arkadaşlar evlilikte sen ben olmazki

    YanıtlaSil
  5. Diye bişey olmazki giyimine anneliğinden bahsediyor ece hep öyle giyiniyordu bilerek evlendi çocuğuna marka giydirip resim paylaşmıyor diye kötü anne olunmaz

    YanıtlaSil
  6. Sürekli uma namazında resim atıp ayetler dualar paylaşıp çokta dindar iyi adam olunmaz iyi adam rabbimin verdiği emanete eşine sahip çıkarak şiddet uygulanmayarak olunur

    YanıtlaSil
  7. Mehmet saf görünen şeytanın teki. Böyle bir baba olmaz olsun

    YanıtlaSil