Seda Akgül'ün bu öfkesi kime?

 


Televizyon dünyasının tozunu yutan, biraz gözden düşünce gündeme gelmek için her çabayı gösteriyor.

Seda Akgül bana göre bu isimlerden biri.

Kendisini yıllarca televizyon ekranlarında izledik. 

Son yıllarda ise herhangi bir projesi olmadığından sanırım gündeme gelmek için sağa sola saldırma yolunu seçmiş vaziyette.

Hatırladığınız üzere kısa süre önce medya patronu Acun Ilıcalı'yı hedef alan Seda Akgül'ün gündemde kalma çabasında harcadığı son isimler Buket Aydın ve Demet Akalın oldu.

Buket Aydın ile Şahan Gökbakar arasındaki polemiğin TV8'de yayınlanan Demet Akalın'ın programına taşınması Seda Akgül için adeta bulunmaz bir fırsat oldu!

Hem yine Acun Ilıcalı'nın kanalı olan TV8'e çakma fırsatı oldu, hem de iki hemcinsini eleştirerek magazinde yer tutuyor.

Ben Seda Akgül'ün neden şuanda ekranlarda olmadığını anlıyorum.

Çünkü bir zamanlar çalıştığı herkes üzerinden yorumlarda bulunan birine kim neden iş versin ki? Sonra iş bulamadığı için isyan etmemesi lazım!

Seda Akgül'ün nasıl bir kini ve öfkesi varsa bitmedi yıllardır...
Buket Aydın ve Demet Akalın'ın televizyonlarda kendilerine yer bulmalarının sebeplerini(!) söylerken kullandığı bel altı ifadeler bana acımasızlık gibi geliyor.

Bu konu vesilesiyle biraz Seda Akgül'ün sosyal medya profilini de gözden geçirdim.

'Yolda görsem tanımam' diyeceğim kadar değişmiş...

Hani deriz ya hep 'içindekiler yüzüne yansır' diye...

Seda Akgül'ün profili de o doğrultuda ilerliyor.

Düşündürücü!!!!

Yorum Gönder

0 Yorumlar